Kitten in pastel en potloodschets van handen

8 Nov

Vond het wel weer eens tijd om iets op het blog te zetten van schilderen of tekenen. Dit katje was een oefening van de schildercursus. Met name ging het om het effect van de kleur van de achtergrond.

Ook zijn we met het thema familie bezig geweest. Daar heb ik onderstaande schets voor gebruikt.

Foto’s zijn bij avond gemaakt en het licht is dus niet geweldig. Maar het geeft wel een beeld van waar ik zoal mee bezig ben geweest.

Groetjes,

Inge

5 Responses to “Kitten in pastel en potloodschets van handen”

  1. heavenlyimaginings 8 November 2012 at 11:35 pm #

    You are very talented the hands are very powerful. Such an amazing artist :).

    • stempelwolfinge 9 November 2012 at 3:58 pm #

      Thank you for your kind comment.

  2. stempelwolfanne 10 November 2012 at 1:14 pm #

    Wat een schattig poesje šŸ™‚
    Die handen zijn ook knap hoor, 1 van de moeilijkste dingen om te tekenen vind ik.

    • stempelwolfinge 10 November 2012 at 1:42 pm #

      Ja, schattig he? Dat poesje. Heb ook gemerkt dat ik graag met pastelkrijt werk. Dat is het leuke van mijn schildercursus. Onze cursusleidster laat ons verschillende dingen uitproberen.

      • stempelwolfanne 10 November 2012 at 8:01 pm #

        Ja fijn om mee te werken he? Dat was mijn eerste liefde: pastelkrijt. Ben pas met acrylverf begonnen toen ik naar die paarden schilder cursus ging. Pastelkrijt is wat toegankelijker denk ik.

Leave a Reply

