Verjaardagskaart met borduren en 3D plaatje

27 Oct

Ik had nog steeds een kaart half afgemaakt liggen met een geborduurd randje en een 3D plaatje. Alhoewel ik het daar zelf mee gehad heb en het de reden was dat ik lang gestopt was met kaarten maken, was ik toch dapper genoeg om er wat leuks van te gaan maken. T was anders wel wat zonde van het vele werk wat er al in zat.

Het is wel een vrolijke kaart geworden. Ik heb hoekstanzen van Leane gebruikt en gold embossing poeder van Ranger om ze op te blingen. Het ronde lijstje is gemaakt met stanzen van CardUs en geschilderd met Ranger crackle paint Picket Fence. Ik heb ook crackle paint voor de randen van de kaart en het sentiment gebruikt.

Aangezien Sasinee van borduren en van frisse kleurtjes houdt, leek dit me precies het kaartje voor haar. Temeer ook omdat de kaart mij ineens zo aan Thailand deed denken. Gouden tempels, snorkelen op het prachtige Koh Tao šŸ™‚

One Response to “Verjaardagskaart met borduren en 3D plaatje”

  1. Florence 28 October 2012 at 9:09 am #

    Beautiful card Anne.
    Regards Florence x

Leave a Reply

