Condoleance scrap kaart met Pion design papier en Katzelkraft Schip

7 Oct

Een minder leuke aangelegenheid om een kaartje voor iemand te maken: de vader van mijn collega is overleden. Vaak heb je daar niet zoveel spullen voor, dus als ik in de stemmig gekleurde papiertjes kijk, dan heb ik niet veel opties. Bij wat ik gekozen had maakte ik me eerst zorgen of het te druk werd, maar zowel Marcel als ik denken dat het zo wel kan. Het is in ieder geval niet doorsnee.

Het papier met cirkels en het streepjes papier komt uit een merkloos setje voor een trouw albumpje. Aangezien wij in het geel getrouwd zijn, is dat toch niet mooi en zat het in mijn bak om elders gebruikt te worden. Het stukje achter de sentiment en het papier waar ik het schip op heb gestempeld is van Pion Design en heet pocket watch.

Het schip is gestempeld met Ranger Archival Jet Black en is een stempel uit de grabbel bak van Katzelkraft op de ArtSpecially Event. Dat Event brengt bij mij nog steeds een Yay naar boven, maar dat is hier op deze plek misschien wat minder passend hihi.

De antraciet Pearl maker is nieuw. Kaartje is helaas wat krom getrokken, maar omdat de pareltjes er al op zitten, kan het niet meer onder een zwaar boek. Anders loop ik het risico dat ze plat en dof worden en aan het boek blijven plakken.

Alles is met Ranger distress ink Pumice stone gesponst.

Nou zus, t blijft maar stil aan jou kant, waar blijven jou creaties? Ik heb die van ma nog niet eens gezien! šŸ™‚

4 Responses to “Condoleance scrap kaart met Pion design papier en Katzelkraft Schip”

  1. papercraftnut 7 October 2012 at 1:25 pm #

    What a gorgeous stamp. Love the vintage feel of this card! Tracy:)

  2. Florence 7 October 2012 at 2:01 pm #

    Wonderful card Anne. Love the image of the Gallion.
    Regards Florence x

  3. stempelwolfinge 7 October 2012 at 6:50 pm #

    Gaan we weer naar het event volgend jaar? Dan begin ik vast te sparen hi hi. Je heb inderdaad een tijdje niets van me gezien op het blog. Schildercursus is weer begonnen en kaartjes zijn even op een zijspoor gezet. Heb wel wat nieuwe stanzen voor de kerst gekocht en ook wat papier. Heb allemaal ideeƫn voor kerstkaarten. Het is ook wel bijna tijd om daar mee te beginnen.

    Prachtig schip is dat. Katzelkraft heeft veel mooie stempel sets. En het papier is stemmig genoeg voor een condoleance kaart.

    Groetjes,
    Inge

    • stempelwolfanne 8 October 2012 at 12:37 pm #

      Ja ik zou volgend jaar wel weer heel graag gaan. Begin maar te sparen! Het is inderdaad weer tijd voor de kerstkaarten, maar ben er nog niet zo aan toe gekomen en komende tijd heeel veel verjaardagkaarten hihi.

Leave a Reply

