Verjaardagskaart voor een man met Creafine en Stempelglede grunge stempel

5 Oct

Mijn baas was jarig, dus ik heb een stoere mannenkaart voor hem gemaakt in blauw/bruin (mijn favoriete kleuren hihi).

Ik heb een lichtblauwe vierkante kaart wat rechthoekig gemaakt en bestempeld met de hoekstempel uit de Stempelglede Grunge collection. Vervolgens helemaal verouderd met Ranger distress ink Walnut Stain.

Het autotje met de mannetjes zal jou wel bekend voorkomen zus 🙂 Het is een stempel van Creafine, die we gebruikt hebben in een workshop tijdens ARTSpecially event. Gestempeld met Stazon Timber brown, uitgestanst met een Spellbinder Die, verouderd met Walnut Stain en gemat op craft. De sentiment is van Papermania. Het hekje een Die van Marianne design.

Verder geen tierlantijnen, want daar houden die mannen toch niet van.

3 Responses to “Verjaardagskaart voor een man met Creafine en Stempelglede grunge stempel”

  1. heavenlyimaginings 5 October 2012 at 5:02 pm #

    What a beautiful card!

  2. stempelwolfinge 7 October 2012 at 6:46 pm #

    Ik herken de stempel inderdaad. Ik heb de achtergrondstempel met die ruitjes, die we bij het projectje op het event hebben gebruikt 😀
    Blijft mooi dat bruin met blauw.

    Groetjes,
    Inge

Leave a Reply

