Snelle (ahum) verjaadagskaart voor oom

18 Aug

Op vrijdag middag dacht ik nog ff snel een kaart voor onze oom te maken. Noooooouuuuu laat dat snel maar achter wege. Ik dacht een plan te hebben, maar nee. Ik kom alleen met ideeën als ik ergens mee begin. Soms heb ik dan al een kaart half klaar voor het uiteindelijke idee wortel schiet. En dan begin ik gewoon opnieuw. Maar ja was beetje tijdsprobleem. Toch nog iets moois weten te maken.

Voorkant met stempel van crafty individuals. Scrappapier van welk merk weet ik niet meer. Craftcardstock. Kant een een gevlochten touwtje.

Binnenkant met scrappapiertje bijpassend van het zelfde onbekende merk. Grunche tag van go create met kant en touwtje. Tekst tag met stans van spellbinders. Schelpjes met stans van marianne en embossed met seafoam embossing powder van Ranger. Hier en daar beedje weg geschrapt voor schelp effect. Tekst met embossingpoeder van Ranger, Walnutstain.

Groetjes,

Inge

5 Responses to “Snelle (ahum) verjaadagskaart voor oom”

  1. papercraftnut 18 August 2012 at 9:39 pm #

    Gorgeous ship image! Goes great with your colour scheme. I also like how you decorate the inside of your cards.

    • stempelwolfinge 19 August 2012 at 9:16 am #

      Tx for your nice comment. I used ink to color the ship, to make it match the paper i used.

  2. Florence 19 August 2012 at 11:17 am #

    Stunning card Inge. Looove the colours you have chosen.
    Regards to you and to Anne.
    Florence x

    • stempelwolfinge 19 August 2012 at 11:32 am #

      tx Florence. Have a nice sunday.

  3. stempelwolfanne 19 October 2012 at 10:06 am #

    Ik zat nog even door het blog te browsen en toen kwam ik deze tegen. Alhoewel je er mee hebt zitten worstelen, is het uiteindelijke resultaat in 1 woord prachtig. De kleurstelling, de compositie, het prachtig ingekleurde schip en dan die binnenkant, zo mooi in balans!

Leave a Reply

