Verjaardagskaart Mojo Monday 248

8 Jul

Mojo monday sketch 248

Gemaakt met warm grijs, oud roze en wit cardstock, diverse scrapvellen uit de Maja design Vintage Summer Basics, oud roze kant, warm grijs lint, Ranger disstress ink “Pumice Stone”, Joy stans 6002/0068, floral punch, Nellie Snellen’s MFD 013,Cosmic shimmer pearl mist, Tattered angels cococream, zilver kleurige brad en een plak cristal.

Gebruikte sketch:

Mojo 244 Sketch

2 Responses to “Verjaardagskaart Mojo Monday 248”

  1. stempelwolfanne 9 July 2012 at 12:08 pm #

    Prachtig is ie. Wat is dat mooi papier he? Je hebt de sketch heel mooi uitgevoerd vind ik. Ik heb me trouwens rot gezocht om jouw linky tussen de meer dan 250 aanmeldingen by Mojo haha. Je had je eigen naam er niet bij gezet, maar jezelf Mojo Monday 248 genoemd šŸ˜€ Gelukkig wist ik hoe die er uit moest zien…

    • stempelwolfinge 9 July 2012 at 3:58 pm #

      Ja ik wist bij het invullen van het linkyformulier niet wat het resultaat zou zijn. Maar ‘t zij zo. Volgende keer beter šŸ˜€

Leave a Reply

