Scrap kaart met Tim Holz Marbled stains techniek en gehaakte bloem

7 Jul

Normaal maak ik een kaartje met de ontvanger in gedachten, maar ik had een gehaakte bloem liggen en ik moest en zou deze gebruiken voor een kaart 😀 Dus dit keer een scrap kaartje waarvan ik nog niet weet waar die heen gaat. Best wel out of comfortzone, want er zit geen plaatje op en geen echt sentiment. T was nogal schuiven en zoeken voor ik wist wat ik er mee moest, maar hij is wel geinig geworden vind ik zelf. Ik heb ook gelijk m’n nieuwe kantje gebruikt. Thanks zussie!!! Mooi past het bij het haakwerk he?

Gebruikte materialen:
– Phildar haak katoen nr 3
– Kraft, wit  en licht aqua blauw card stock, gepoetst met Distress ink Brushed Corderoy
– Aquarel papier gemarmerd dmv de Tim Holz Marbled Stains techniek met Ranger distress re-inkers Stormy sky en Pumice stone en Distress stain Picket fence, randjes gedistressed en bewerkt met Pumice stone
– Gestempeld met Papermania Urban stamps Postage en Viva Decor Crown Lion Wings set en Crafty Individuals ticket met Stazon Timberbrown. Het randje is van WeR Memorykeepers en gestempeld met Colorbox Frost white
– Marianne design blaadjes stans gepoetst met pumice stone en vlinder stans van Avec Double Do
– verder afgemaakt met plak pareltjes, doily, lichtblauw, wit en bruin kant en viva perlen pen bronze voor het lijfje van de vlinder.

2 Responses to “Scrap kaart met Tim Holz Marbled stains techniek en gehaakte bloem”

  1. wlbillings 9 July 2012 at 12:03 am #

    love this! beautiful!

    • stempelwolfanne 9 July 2012 at 12:10 pm #

      Glad you like it 🙂 Thanks for visiting again. Always nice to find you here 🙂

Leave a Reply

