Verjaardagskaart voor man met Hero Arts stempel en Marianne design stans

24 Jun

We hebben het er maar druk mee. Vandaag is Rein jarig, dus ben ik weer aan het scrapkaarten maken geweest. Niet te veel lagen, maar verdorie toch nog 21gr dus wel weer 2 postzegels haha. De kaart zat me op meer fronten dwars trouwens, want ik had mijn plaatje mooi met distress markers ingekleurd en vervolgens op het met distress op kleur gebrachte biesband geplakt. Dat werd echter nat van de lijm en liet leuk zijn kleur af aan mijn plaatje, dwars er doorheen.

Tja die vreemde strepen waren rijp voor een X-file, maar niet goedgekeurd voor mijn kaart, dus niet getreurd, opnieuw gestempeld. Geen zin om nog een keer helemaal in te kleuren, dus leek het me leuk om het gedeeltelijk te embossen. Hij werd hardstikke leuk, dus maar weer op maat en maar weer op de kaart. Toen dat gedroogd was, vertoonde ook dit plaatje onverklaarbare vlekken :S

Maar ja, tijd op, dus hij moet het er maar mee doen haha.

Ik heb alvast voor mijn verjaardag een nieuw fototoestelletje gekregen (wel erg vroeg, maar nu met 30% korting!) dus deze is daarmee gemaakt. Ik heb hem wel moeten verkleinen want hij was 3.3Mb haha. Fantastisch toestelletje, dus helemaal blij mee.

Zoals je ziet had Jacobi eieieieindelijk de stans met uithangbord/lantaarnpaal weer! Jippie.

Gebruikte materialen:
– leather look bruine card stock, warm grijze en witte cardstock, uithangbord uit een karton verpakking
– stempels Hero Arts (auto), Papermania sentiments (happy birthday), Creafine (It’s a special time op grijze ondergrond), Crafty Individuals (crackle)
– Uithangbord stans Marianne Design, kleinste rondje Nellie Snellen, grotere rondje CartUs die, randje EK succes pons
– Ranger distress ink Brushed Corderoy en Pumice stone
– Embossing poeder Wow Platinum en Ranger Sea foam white
– afgemaakt met op kleur gebracht biesband (Pumice stone), een lintje en zelf gehaakte bloemetjes (wielen) met splitpen.

6 Responses to “Verjaardagskaart voor man met Hero Arts stempel en Marianne design stans”

  1. wlbillings 25 June 2012 at 8:09 pm #

    Oh this is lovely!! Love the sepia look!!

  2. heavenlyimaginings 26 June 2012 at 1:54 am #

    Love this the sepia tones work so well. I am sure it will be loved by the recipiant.

  3. stempelwolfinge 26 June 2012 at 4:02 pm #

    Leuke stempel die heroarts auto. Blijkbaar werkt lijm en inkt op stof heel anders anders dan lijm en en inkt op karton. Misschien is het handiger om het biesband net als lint met dubbelzijdig tape te bevestigen?

    • stempelwolfanne 27 June 2012 at 12:07 pm #

      ja had ik ook gedaan, maar in t vervolg als ik er wat overheen plak gaat t ook met dubbelzijdig tape om problemen ermee te voorkomen.

  4. Florence 26 June 2012 at 4:12 pm #

    I love this. Gorgeous card. A real vintage feel about it.
    Regards Florence x

  5. stempelwolfanne 27 June 2012 at 12:10 pm #

    Thanks all for the lovely comments. Very much appreciated!

Leave a Reply

