Beterschapskaart voor een man met Stampinback stempel en Fresh Print papier

17 Jun

Nogal wat zieken momenteel, dus hier de volgende beterschapskaart, voor neef Rob. Hij ligt in het ziekenhuis met hersenvlies ontsteking. Ik heb deze stoere kaart voor hem gemaakt:

Het design papier van de eerste laag is van Fresh Print van de Traveler collection. Daarop donkerblauw handgeschept papier meegenomen uit Thailand. Het lichter blauwe papier heb ik zelf gemaakt en is gepoetst met Distress ink Faded Jeans en Brushed Corderoy (randje) en hiervoor heb ik een kompas stempel uit een Hero Arts set als 2e generatie afdruk gebruikt, omdat ik het niet te donker wilde hebben.

Het randje aan het craft is mijn nieuwe EK-succes borderpons. Voor het sentiment “Beterschap” ben ik even achter de PC gekropen.

Het plaatje heb ik gemaakt door een stempel van Stampinback “Volvo” 2 x af te drukken en in te kleuren met Karisma potloden. De randjes zijn gestempeld met een clear stempel van WeR Memorykeepers en gepoetst met Distress ink Brushed Corderoy.

Als versiering heb ik een lintje en Viva Perlen pen Bronze gebruikt.

7 Responses to “Beterschapskaart voor een man met Stampinback stempel en Fresh Print papier”

  1. colorandjunk 17 June 2012 at 9:52 pm #

    What a wonderful design!! Sending healing thoughts to your cousin. Best wishes!

  2. stempelwolfinge 18 June 2012 at 4:59 pm #

    Zelfs met dat strikje is het nog een heel mannelijke kaart. En gelijk je nieuwe borderpons gebruikt zie ik.

    • stempelwolfanne 18 June 2012 at 11:05 pm #

      Ja ik heb er nu vier van EK succes en ik ben daar heel tevreden over. Ze werken fijn.

  3. wlbillings 18 June 2012 at 8:56 pm #

    great color usage. Nicely done.

  4. Ank 19 June 2012 at 7:30 am #

    Hartstikke leuke kaart !
    Bedankt voor de credit.
    Groetjes Team Stampinback

Leave a Reply

