Kadodoosje

13 Jun

Mijn nichtje is bijna jarig en daar heb ik een kadootje voor geknutseld.

De voorkant:

Het deksel:

Als je het deksel van het doosje haalt kom je eerst dit kaartje tegen.

Voorkant kaartje:

Binnenkant van het kaartje met links een vakje voor een afzender tag en rechts een vakje voor een deel van het kadootje:

En daaronder de rest van het kado:

 

En dan nu voor de grap mijn buro voor ik begin met knutselen:

En mijn buro als ik klaar ben met knutselen:

Beetje herkenbaar? lol

 

7 Responses to “Kadodoosje”

  1. stempelwolfanne 13 June 2012 at 7:10 pm #

    Echt prachtig geworden Inge!

    Wat zal die blij zijn met haar cadeautje en de kaart.
    En die tafel van jou…. ja echt zooooo herkenbaar haha. Ik heb ook altijd zo’n zootje als ik klaar ben….. of eigenlijk doorlopend haha, want ik ruim het alleen op als ik visite krijg.

    Veel liefs,
    Anne

  2. colorandjunk 13 June 2012 at 7:40 pm #

    What a lovely box and card! So pretty! I’m sure you niece will love it!

    I enjoyed the pics of your work area…mine gets the same way! It’s amazing how an area can get so messy with just a single project…I usually end up working on the floor! haha!

  3. papercraftnut 13 June 2012 at 9:26 pm #

    I love the gift box. Perfect gift for a girl! I can see I’m not the only messy crafter in the world LOL!

  4. stempelwolfinge 13 June 2012 at 9:42 pm #

    Thanks for the nice comments. The picture just shows my desk. If i ever had a surprise visitor they would probably think i was a very sloppy housekeeper. Boxes everywhere floor coverd with bits of paper. There wouldnt be a place left for them to sit LOL!

  5. Florence 14 June 2012 at 5:24 am #

    Oooo! Wonderful box and card. Beautifully made.
    Regards Florence x

    • stempelwolfinge 14 June 2012 at 6:32 pm #

      Thanks Florence

      Regards Inge

  6. Irene 20 June 2012 at 12:24 pm #

    In het echt is het doosje nog veel mooier, Het heeft een mooi plaatsje gekregen in Laura’s kamertje

    Liefs, Irene

Leave a Reply

