Baby kaartje met Magnolia stempel

13 Jun

Het babykaartje voor mijn collega is eindelijk af. Ik had even een soort “writers block” terwijl er eigenlijk bijna niks meer hoefde te gebeuren. Ik heb toch voor de frutsel touwtjes gekozen ipv de knoopjes, want ik kon het er niet mee worden en van die touwtjes werd ik weer helemaal vrolijk.

Template van het jurkje heb ik op de computer gemaakt. Het plaatje is ingekleurd met Ranger distress markers. Helaas had ik niet de juiste roze om contrast aan te kunnen brengen, hij is dus wat flets geworden. Misschien ook niet het juiste papier…

Ben lekker met glitter in de weer geweest. Rock candy op de vleugeltjes en speen van baby Tilda, baby blauw en rose op de vlinders en kleurloos op strikjes en hartje. Helaas zie je dit niet zo heel goed op de foto.

Its a Girl

Binnenkant is verder simpel gehouden. De achterkant van de voorkant is grappig door het kant en het “Its a Girl” lint van de voorkant zo te plaatsen dat het aan de achterkant ook een echt jurkje leek.

Stans is van spellbinders en de stempel van een clear setje van de Action, heat embossed met Embossing poeder sea foam white.

Het is anything goes bij de aniversary challenge van the official Magnolia Inspiration Challenge, dus ik ga mijn Tildatje daar maar eens ff linken.

3 Responses to “Baby kaartje met Magnolia stempel”

  1. Florence 14 June 2012 at 5:14 am #

    Gorgeous project. Beautifully made.
    Regards Florence x

  2. stempelwolfinge 14 June 2012 at 6:31 pm #

    Had em al een beetje in wording gezien. Vind het ontwerp super. Je collega vindt em vast geweldig.

    • Kianel 26 June 2012 at 8:11 am #

      Gorgeous card!
      Thanks for playing along with us at TOMIC challenge!
      Good Luck!
      Kianel & Magnolia DT.

Leave a Reply

