EK succes ponsen uitverkoop

7 Jun

Het was donderdag braderie in Drachten en Jacobi had uitverkoop van EK succes ponsen en van de ouderwetse embossing mallen. Ik kon me natuurlijk niet inhouden en had voor ruim een tientje 3 ponsen en heel wat mallen.


border punch


Leaf punches


Joy Stencils


Kars Stencil

Ze hadden ook nog erg leuke nieuwe stanzen van Marianne design, o.a. schelpen, fiets, vuurtoren, e.d., en zo’n schattig schildpadje van Memorybox en wat mooie Poppystamp dies, maar die heb ik toch maar allemaal ff laten hangen, anders ging het weer zo in de papieren lopen haha. Ze komen wel op mijn verlanglijstje.

Bij een ander stalletje heb ik nog wat kleine gemstones en wat bedeltjes op de kop kunnen tikken voor een prikkie.

2 Responses to “EK succes ponsen uitverkoop”

  1. colorandjunk 11 June 2012 at 6:26 pm #

    Such fun finds!!! Love the molds. Have fun creating! 🙂

Leave a Reply

