Verjaardagskaart voor mijn man

27 May

De verjaardagskaart van Marcel had ik nog niet geplaatst, dus bij deze…

De achtergrond (die je haast niet ziet) heb ik ge-embossed met embossing folder Musical van Provo en ranger distress ink. De stempel is van ma en heb ik op glossy afgedrukt en geembost met Wow “Pepper”. Daarna distress stain Broken China en verder ingekleurd met Distress markers. Ik heb de stempel nog een keer afgedrukt op karton en een van de instrumenten uitgeknipt. Deze heb ik eerst met distress embossing powder Walnut stain en daarna met Ranger holographic gedaan. Vervolgens met embossing ink marker het snaar gedeelte en embosst met Wow “Platinum”.

Daarmee heb ik ook de sentiment en de buckle gedaan (stans van Memorybox). Strikje, lintje, embellishment, Doily, touwtje en gems maken het af.

De binnenkant is met Design papier van Basic Grey en Memorybox. De “Dream” stempel is van Stampendous. De grote woorden heb ik met Wow “Platinum” en de kleine letters met Wow “Pepper” ge-embost. De Doily is een stans van Nellie Snellen.

One Response to “Verjaardagskaart voor mijn man”

  1. stempelwolfinge 27 May 2012 at 8:06 pm #

    Hij is prachtig geworden. Vindt het gespje op de voorkant ook geweldig.

Leave a Reply

