Art journal oog

27 May

Vandaag lekker naar teken tutorials op youtube gekeken. Ogen vind ik prachtig en ik wil ze leren tekenen. Ik heb voor mijn oefening van het oog de tutorial van  “idrawgirls” gekeken.Voor het oog heb ik mijn nieuwe copic markers gebruik. Ik heb 2 foto’s gemaakt.

Zoals je ziet ben ik nog niet zo bedreven in het blenden, maar wellicht heeft het feit dat het hier boven de 30 graden is er ook iets mee te maken. Alles droogt supersnel. Schilderen met acryl is dus ook onmogelijk. De markers werken fantastisch. Goeie aanschaf geweest.

De highlights heb ik met gelpen gedaan. Daar ben ik niet zo tevreden over. Het wordt namelijk pas wit als het droog is. Daarvoor is het doorzichtig en ik kan dus niet goed zien wat ik doe. Misschien vind ik daar tzt iets anders voor.

One Response to “Art journal oog”

  1. stempelwolfanne 27 May 2012 at 7:24 pm #

    Ik denk dat als je van beide ogen het beste pakt dat je dan al een perfect oog hebt. Op de foto lijken de highlights met gelpen niet zo gek hoor. Misschien is het voor jouw even oefenen, zodat je uit ervaring weet hoe het op gaat drogen. K vind ze heel goed gelukt, ook de iris. Mooie groene ogen hoor!

Leave a Reply

