Verjaardagskaart voor mijn favoriete neefje

5 May

Kieran was jarig vrijdag. Ik had de stempel van ma op het duurdere aquarel papier al gekleurd, maar eigenlijk was ik de hele week ziekies, dus was er van de kaart nog niet veel gekomen. Het moest dus een beetje erg snel allemaal nog op zaterdagmorgen afgemaakt worden, zodat Marcel hem mee kon nemen naar Zwolle (ik was te slecht om mee te gaan helaas). Ik vind de kaart ondanks dat het een beetje een haastklus was toch wel fris en leuk geworden.

Ik moet ook zeggen: wat maakt dat een verschil dat aquarel papier. Zo veel beter dan de twee soorten die ik heb (als die een rapport cijfer 1 en 5 hebben, dan krijg deze wel een 8). Het plaatje is dan ook niet zo heel erg mooi ingekleurd, aangezien ik er wel 4 of 5 technieken op wilde uit proberen haha. Maar hij is toch wel grappig geworden en het papier kan er allemaal tegen, dus de volgende aanschaf wordt Fabriano aquarel papier!

Het design papier is van Deja views Fresh print “Pear”
Plaatje is gekleurd en geschilderd met Ranger distress markers Peeled Pained, Tumbled Glass en Walnut Stain en een heel klein beetje Tattered rose
Biesband is gekleurd met Ranger distress stain Broken China.

Leave a Reply

