Art journal-boom met bloesem

24 Apr

De japanse kers is mijn favoriete boom. In het voorjaar prachtige rose bloesem. Tegen het einde van de bloeitijd dwarrelen de bloemblaadjes als rose sneeuw op de wind.

Dat was mijn inspiratie voor onderstaande krabbel in mijn art journal.

Eerst een schets met potlood, daarna ingekleurd met Karisma en Derwent potloden.

Helaas worden Karisma potloden niet meer gemaakt šŸ˜¦

 

4 Responses to “Art journal-boom met bloesem”

  1. colorandjunk 24 April 2012 at 8:51 pm #

    This is so serene…love the tree.

  2. stempelwolfinge 24 April 2012 at 9:17 pm #

    Thank you. I enjoyed drawing it.

  3. stempelwolfanne 24 April 2012 at 10:23 pm #

    Oooh heb je al weer wat in je Art Journal gemaakt. Lekker bezig zeg! Moet ik er een categorie voor aanmaken? Of hou je het liever bij de categorien voor gebruikt materiaal?

    • stempelwolfinge 25 April 2012 at 6:49 am #

      Wacht nog maar even met een aparte categorie. Ik weet nog niet hoe regelmatig ik dit ga doen.

Leave a Reply

