Mini album verjaardagskado (dag 6)

18 Apr

Vandaag de laatste 3 pagina’s.

Er was zo veel prachtig papier om mee te werken dat ik het soms moeilijk kiezen vond.

Welke zal ik doen en welk deel van het papier.

Ik heb steeds geprobeerd om de pagina’s die tegelijk zichtbaar waren op elkaar af te stemmen.

Wat ik het moeilijkste vond was steeds bedenken hoe de pagina in de binding ging.

De voorkant van de pagina gaat met de linker kant in de binding.

De achterkant van de pagina gaat met de rechterkant in de binding.

Dat klinkt nu simpel, maar bij de uitvoering raakte ik nogal eens in de war.

De tekst van de stempel Faith Bird van Stamp-it Australia is:

Faith is a bird that feels the light

And sings when the dawn is still dark.

En dan nu de laatste pagina van het album:

Ik heb de mooie vlinder uit een van de scrapvellen van Bo Bunny Gabriëlla geknipt en met een potlood wat vormgegeven.

De tekst stempel is een sentiment stempel van Penny Black.

 

Ik vond het prachtig om dit album voor mijn vriendin te maken.

En mijn vriendin was er heel blij mee. Beetje sprakeloos bijna.

Hoewel ik het papier van Bo Bunny Gabriëla heel mooi vind, vond ik het ook best lastig om mee te werken.

Doordat het zo mooi was had ik nogal moeite er dingen overheen te plakken.

Na het artspecialy weekend en het uitproberen van diverse technieken daar, heb ik ideeën voor een nieuw album.

Waar ik het gebruikte papier minder op de voorgrond wil hebben zodat ik meer creativiteit van mij zelf er in kan steken.

3 Responses to “Mini album verjaardagskado (dag 6)”

  1. wlbillings 18 April 2012 at 8:03 pm #

    These are beautiful- Nice choice of stamps and color.

    • stempelwolfinge 19 April 2012 at 7:58 pm #

      Hello and welcome to our blog. Thank you for your nice reaction. I am happy you liked it.

  2. stempelwolfanne 19 April 2012 at 11:57 am #

    Kan wel zien dat je er erg veel lol aan hebt gehad. T is prachtig geworden. Ben erg benieuwd naar je nieuwe inspiratie 🙂

Leave a Reply

