Paas kip easel card template met Penny Black stempeltjes

5 Apr

Nog voordat ik met de online classes van Tim Holz was begonnen, had ik nog een template voor een kip easel-card voor pasen gemaakt. De bedoeling was deze in te leveren bij de wedstrijd van Jacobi, maar hij was helaas te laat klaar. Het thema moest Pasen zijn en je mocht alleen geel, groen, paars of wit gebruiken.

De template van de kip en de ei-vorm basis had ik dus zelf gemaakt, inclusief de ovalen. Het design papier is van Maja Design Fika serie en van Pion design en de kuikenstempeltjes op tag en in midden zijn van Penny Black. Alle randjes zijn met old paper gedaan.

Ik weet een heel bijzonder plaatsje voor deze kip. Hij gaat naar mama om haar een vrolijk pasen te bezorgen 🙂

2 Responses to “Paas kip easel card template met Penny Black stempeltjes”

  1. stempelwolfinge 5 April 2012 at 8:49 pm #

    Geweldig die kip. Ma zal em super vinden.

    • stempelwolfanne 6 April 2012 at 11:09 pm #

      ze belde er al over dat ze um ontvangen had

      een collega zei nog tegen me: moet er niet een briefje in hoe ze hem moet neerzetten? Ik zei nog: nee joh, mijn moeder maakt zelf kaarten, die weet dat wel.

      Daar was ik dus een beetje mis mee, maar ze begreep mijn uitleg aan de telefoon wel, dus nu staat hij op de juiste manier 🙂

Leave a Reply

