Budget voor artspecialy heeft een deukje :D

27 Mar

Op site van Jacobi gekeken en helemaal weg van stempels van Stamp it Australia.

Gelijk 5 gekocht.

Een van de stempels van Stamp it Australia was al uitverkocht dus die hebben ze voor me besteld.

Verder nog diverse tekststempels van Penny Black gekocht.

Was ook al een stempelsetje van uitverkocht dus die maar aan mijn bestelling toegevoegd.

Verder heb ik nog een corner stans setje van Cheery Lynn besteld, want die was ook al uitverkocht.

Het is me helaas niet gelukt om een goede foto van mijn nieuwe spulletjes te maken šŸ˜¦

One Response to “Budget voor artspecialy heeft een deukje :D”

  1. stempelwolfanne 27 March 2012 at 9:17 pm #

    Wil je me niet zo laten schrikken! Ik dacht dat de organisatoren een deuk in het budget hadden en het niet door zou gaan. T was net zo’n nieuws kop uit de krant haha.

    Ik haal de plaatjes van de artikelen vaak van t internet af. Die zijn meestal van de fabriekant zelf en altijd beter dan ik voorelkaar kan krijgen. Alleen als ik t echt niet kan vinden maak ik er een foto van. Op Jacobi site mag je niet copieren. Flauw he.

    Die van Stamp it Australia zijn echt geweldig he! Ik heb er ook al kwijlend naar gekeken, maar heb me tot nog toe weten in te houden. Ik wil echt wachten om straks helemaal los te gaan hihi. Nog 3 weekjes.

Leave a Reply

