Prachtig papier en super stansen

24 Mar

Vandaag ben ik even bij de Hobbyweek bij Jacobi wezen kijken. Ze hadden de hele dag make en takes en veel acties, onderandere dubbele punten voor je aanschaf. Ik kon het natuurlijk niet laten om een aantal mooie dingen aan te schaffen. Spellbinders Fleur de Lys Borderabilities was voor de helft van de prijs en ik heb nu eindelijk ook eens de Decl Rectangle LA Nestablilities meegenomen, waar ik al een aantal maanden zo’n zin in heb. Ik heb ook 2 hele mooie paperpacks meegenomen. Memorybox “Viola” en echt heeeeelemaal mijn papier: Prima “Nature Garden”. Prachtig. Naast wat standaard benodigdheden als dubbelzijdig tape en cellofaanzakjes ook nog een colorbox Cat’s eye “Frost white” om op donkerblauw of donkerbruin te kunnen stempelen, want die van mij was bagger. Daar zag je echt niks van. Bij Jazzydoodle had ik een witte inkt vergelijking gezien, dus ik was blij dat ik deze kon krijgen.

 

 

Bij de kassa kreeg ik cadeau ivm de hobbyweek een Grunge tags stans van Go Kreate (echt super leuk) en een heel pakket goodies. Er zat een stapel Basic Grey en Fresh print (Deja Vu en Pear serie) papier in, een houten stempel met blaadjes, nog wat A4 scrap papier en een scrap set met grungebord embalishments en stickers.

One Response to “Prachtig papier en super stansen”

  1. stempelwolfinge 24 March 2012 at 8:38 pm #

    Die stanzen van spellbinder rectangles is mooi. Bij de devo hadden ze alleen die smalle lange daarvan, anders had ik em ook gekocht hi hi. Die borderabilities heb ik ook. Wat een mooi papier die viola. Ben benieuwd wat voor creaties je daar me gaat maken šŸ˜€

Leave a Reply

