Art Specially

24 Mar

Moest dit ook nog even kwijt. Ik zit al helemaal in de voorpret! Vond vanmiddag bij Jacobi een foldertje van Art Specially. Ik heb toch zo’n ontzettende zin om 14 en 15 april daar naar toe te gaan! Ik kan haast niet wachten en het komt nu gelukkig steeds dichterbij. Heerlijk 2 dagen onderdompelen in de stempel technieken en daar lekker nog slapen ook. Er staat nog steeds niet veel info op hun site, maar wel al gelezen dat voor de slapers er maar liefst 8 bedrijven zijn die iets voor ons gaan verzorgen, verspreid over 2 zalen. We zullen dus moeten zorgen dat we overdag niet al te moe worden en nog wat energie overhebben voor de avond 🙂

De plattegrond is klaar, dus we kunnen al wel zien welke bedrijven er zijn. Stempelbedrijven, scrapbedrijven en bijna bij elke stand is wel een workshop/demo. Er is ook een EHBS. Eerste Hulp Bij Stempelvragen. We gaan echt heel wat leren. En voor ongecontroleerd shopgedrag zijn pinautomaten en een bewaakte garderobe aanwezig, dus met onze troep hoeven we niet om te zeulen 😀

3 Responses to “Art Specially”

  1. stempelwolfinge 26 March 2012 at 3:50 pm #

    Haha, nou ik heb er ook zin in. Maar het lijkt me handiger om van te voren een budget te bepalen en dit contant mee te nemen. Anders vrees ik dat ik niet te stuiten ben hi hi.
    Workshops yay 😀

    • stempelwolfanne 26 March 2012 at 10:13 pm #

      ja heerlijk, ik trappel, ik trappel, ik trappel 🙂

      budget hmm, boodschappenlijstje zal je bedoelen ;p

      t groeit met de dag /lol

  2. stempelwolfinge 26 March 2012 at 4:03 pm #

    Heb de plattegrond alvast even uitgeprint 😀

Leave a Reply

