Mojo kaartje

22 Mar

Ik dacht dat ik het niet meer voorelkaar zou krijgen, maar gister toch nog een kaartje voor neef Robert-Jan afgemaakt. Ik zag op 1 van de blogs die ik volgde een sketch waar ik ineens zin in kreeg. En toen ik eenmaal achter mijn spullen zat, kreeg ik ineens inspiratie voor mijn zelf gemaakte papiertjes van deze week. Zo denk je het misschien ooit eens te gebruiken, en zo zit het al in een project hihi. Dit is de schets:

En dit is mijn stoere mannen kaart geworden:

Ik heb de sketch gespiegeld om de papiertjes die ik had aan de kant te kunnen gebruiken die ik wilde. Niets met distress tool bewerkt, omdat ik hem een beetje strakker en mannelijk wilde houden.

Gebruikte materialen:
– Scheerschuimtechniek met Ranger distress refill inks Tea dye en Stormy sky
– Couture Creatio “Workshop” embossing folder met Distress ink Pumice stone
– Ranger distress ink Walnut Stain voor de randjes en poetsen van embossing
– EK succes border pons
– Stempel van Viva Decor set “Crown Lion Wings”
– Gestempeld met in combinatie Tsukinoko Versamagic chalk ink dew drop “Oasis Green” (is een blauw/grijs/groen) en Walnut Stain

En de binnenkant:

4 Responses to “Mojo kaartje”

  1. papercraftnut 24 March 2012 at 12:11 am #

    LOVE the shaving cream background technique. Nice colour combination for a masculine card. Well done!

    • stempelwolfanne 24 March 2012 at 8:16 pm #

      Hi and welcome to our blog. Thanks for your nice comment 🙂

  2. Florence 24 March 2012 at 1:33 pm #

    Fabulous project.
    Regards Florence x

Leave a Reply

