Faux letterpress techniek

20 Mar

Bij mytherapyroom.wordpress.com …. thanks Yvonne šŸ™‚ zag ik de faux letterpress techniek en die had ik ook al eens in een filmpje van Tim Holz gezien, maar het was er nog steeds niet van gekomen om het te proberen. Nu ik het weer zag wilde ik het toch eens uitproberen.

Ik heb een Couture Creatio “Workshop” embossing folder met Ranger distress ink Pumice stone ingesmeerd en met een stuk mat wit karton door de double do gehaald. Leek me wel stoer. Het is eigenlijk heel gemakkelijk en geeft een leuk resultaat, maar er zaten nog pluisjes van het papier distressen op het inktpad en bij het ininkten van de folder waren die op het plastic achter gebleven. Nu zitten er dus vlekjes op het werk. Maar er zijn vast wel stukken van te gebruiken, dus ik bewaar het toch maar voor een later projectje.

Bah, vlekjes šŸ˜¦

Leave a Reply

