Appel van pastel

20 Mar

Gisteren bij schildercursus oefening maak een appel met pastelkrijt.

Dit is mijn appel geworden.

2 Responses to “Appel van pastel”

  1. stempelwolfanne 21 March 2012 at 1:12 pm #

    Hoe vond je het werken met pastelkrijt? Ik heb heel wat afgepasteld vroeger en vond het een fantastisch medium. Ben benieuwd hoe jij het vond..

    Wel rapido dat je die appel in een lesje zo ver had!

  2. stempelwolfinge 22 March 2012 at 6:33 pm #

    Was slechts een deel van de les. Ik heb over het opzetten van de tekst Pumpkin op mijn andere schilderij langer gedaan hi hi.
    Ik vind het resultaat wat ik met pastelkrijt heb gekregen onverwacht mooi. Maar vindt het wel een beetje messy werken. Ik was vergeten oude kleren aan te trekken en was als de dood om mijn goeie pak te verpesten.
    Denk wel dat ik het een goeie mogelijkheid vindt om dingen uit te proberen voor ik met doek en verf aan de slag ga.

Leave a Reply

