Schilderij met tekst combineren

19 Mar

Voor de curcus twee weken geleden met een nieuw schilderij begonnen. We moesten een schilderij met tekst combineren. Dit mocht geschilderd beplakt etc worden. De eerste les van deze opdracht heb ik een oud doek helemaal oranje geverft. Toen kwam ik tot ontdekking dat ik dat wel erg heftig vond. En ik wist ook nog niet precies wat ik wilde. Vorig week heb ik het schilderij overgeschilderd met groen. Mijn idee was eerst een woord te nemen en dan een bloem en een vlinder te schilderen. Toen kwam ik in een blad een tekening van een pompoen tegen. Waarna ik op het idee kwam om die te schilderen met als tekst Pumpkin Pie en dan een paar ingrediënten van een recept voor Pumpkin Pie. De tekening van de pompoen met blaadjes en ranken heb ik al op het doek getekend met potlood.

One Response to “Schilderij met tekst combineren”

  1. stempelwolfanne 19 March 2012 at 8:44 pm #

    Dat ziet er al heel veel belovend uit 🙂 Je ziet echt niks meer van t oranje, tenminste niet op de foto. Ben heel benieuwd hoe die gaat worden!

Leave a Reply

