Geboorte kaartje

19 Mar

Het geboortekaartje is gemaakt met scrappapier Home & Fammily blauw van LeCreaDesign.

Ik heb de volgende stansen gebruikt:

Spellbinders Nestabilities S4-110

Spellbinders Nestabilities S4-162

Joy crafts 6002-0013

Nellie Snellen MFD 013

Ik heb de randen gestempeld en gepoetst met Disstress Weathered Wood

De voetjespons heb ik ooit bij de action gevonden.

De beertjes zijn gestempeld met Tattered teddy stempels en Stazon Timber Brown.

Ze zijn ingekleurd met Disstress Brushed Corduroy en Weathered Wood

3 Responses to “Geboorte kaartje”

  1. stempelwolfanne 19 March 2012 at 8:42 pm #

    Hij is echt schitterend geworden zeg! en dat in een dag. Doe ik je niet na 🙂 Mooi die kleuren bij elkaar, k vind de kleur van de dat lichtblauwe karton prachtig.

    Wat een mooie stempel is dat randje, dat geeft een heel mooi effect, zoals je dat gedaan hebt. Waar is die van?

    Ook super leuk dat die beer dan weer op die tag achter dat randje weg piept hihi.

    • stempelwolfinge 20 March 2012 at 8:26 pm #

      Het karton is mintgroen. Het randje is van een Kars setje.Ben niet zo van de beren, maar die van tattered teddy zijn zo schattig…..

      • stempelwolfanne 21 March 2012 at 1:16 pm #

        oh haha, ik ben helemaal niet zo’n fan van mintgroen, maar op de foto lijkt het meer licht groen/blauw en vind ik het prachtig. T is gewoon t geheel wat zo mooi is geworden.

        Ja die tattered teddy is zo aandoenlijk 🙂

Leave a Reply

