Verjaardagskaart met stans van Marianne Design

18 Mar

De kaart voor de verjaardag van tante Wieke is ook af. Ben met de kaart begonnen bij Paula met het maken van een stapeltje van de spullen die ik heel graag wilde gebruiken. In de afgelopen week heb ik hem tussendoor verder af gemaakt. Het is gelukt om de uitgezochte spullen te gebruiken :). Zo kun je dus ook met een kaart starten.

Voor de voorkant heb ik de volgende materialen gebruikt:
– LR0205 Fence Bird Marianne design
– Border stans van Nellie Snellen
– Design papier Botanical van Prima Marketing
– achtergrondstempel op tag is van Prima design en sentiment van Action setje

Aan de binnenkant meer Prima design Botanical. De tag is van Quickutz en de tak van Marianne design (de vogel heb ik afgeknipt). Bloemen Nellie Snellen met Perlen pen bronze. Het stempeltje is van Penny Black en heb ik voor de verandering weer eens met kleurpotlood en terpentine gedaan.

Achterop ook weer Botanical alsmede van Basic Grey Capella serie (stans van Nellie Snellen). De stempel komt van Hobby Magazine Stempel special 2 en het randje eromheen heb ik gestempeld met Stempelglede Grunge hoekstempel en Tsukineko Chalk ink. En de A weer gebruikt die we in Italie hebben gekocht, ook met chalk ink. De hartjes heb ik gevuld met Viva pearl pen pastel blue.

2 Responses to “Verjaardagskaart met stans van Marianne Design”

  1. stempelwolfinge 18 March 2012 at 10:31 pm #

    Wat een mooie randpons is dat. Het is echt een vrolijke voorjaarskaart geworden.

  2. stempelwolfanne 19 March 2012 at 12:45 am #

    Oh is foutje trouwens. T is geen pons maar een border stans lol. Zal ik nog even aanpassen.

Leave a Reply

