In verwachting

12 Mar

Een collegaatje van me is zwanger en daar heb ik een kaartje voor gemaakt. Dit is het eerste kaartje wat ik voor een dergelijke heugelijke aangelegenheid heb gemaakt, dus vandaar dat ik wat nieuwe supplies nodig dacht te hebben een aantal posts terug 🙂

Hij is vandaag op de post gegaan en dit is hem geworden:

Al het design papier is van memorybox (afgezien van het blauw/turquose diamond patroon papier aan de binnenkant, wat met een kars stempel en Versamagic chalk inks is gemaakt), de gegolfde ovaal en het hoekje (karton) zijn Nellie Snellen mallen, de groene bloem een mal van Joy, volgens de tutorial die ik 2 posts eerder heb geblogd. De andere bloemen komen uit Thailand. De vlinders en het takje zijn geponst met een Nellie Snellen pons. Overig versierd met Waco pearl pen pastel blue, stickles en een kantje. Het plaatje is van Marianne Design “Little Sweethearts” geschilderd met distress ink Walnut Stain, Tattered Rose en Versamagic Chalk inks uit het Seashore setje. Ik heb haar uitgeknipt, opgebold en met foam stickers opgeplakt, waarbij ik onder het buikje een dikkere heb gebruikt dan de rest, zodat ze zwanger leek 🙂

De tekst heb ik gevonden op het internet (auteur onbekend) en in mooie letters op de computer op maat getypt en uitgeprint. De randjes zijn gestempeld met een setje van Prima. De letters op de panelen zijn gemaakt met een stans van Go Kreate “London”, de knoop is gemaakt uit karton en design papier met een stans van Nellie Snellen met een aantal lagen glitter en mud podge. De tag een stans van Quickutz. Alles is met een distress tool en ranger distress ink Peeled Paint of Versamagic Chalk inks uit de Seashore set bewerkt.

2 Responses to “In verwachting”

  1. Florence 13 March 2012 at 10:11 am #

    Gorgeous!!!
    Florence x

  2. stempelwolfanne 13 March 2012 at 8:54 pm #

    Welcome to our blog Florence and thanks 😀

Leave a Reply

