Verjaardagskaartje

3 Mar

Voor dit verjaardagskaartje heb ik voor het eerst zelf bloemetjes gemaakt. Ze zijn gemaakt van filterzakjes. Voor de bloemetjes heb ik stansjes Leane 002 nr. 457674 van lea’bilities gebruikt. Ze zijn gekleurd met Ranger disstress inkt aged mahoganie. Het stempeltje van de deftige kat op de hoededoos is van Andrea Jane Evans. Ingekleurd met ranger distress victorian velvet, aged mahoganie, dried marigold, bundled sage en old paper. Het scrappapier is van Riddersholm Bello Pastello. Het scrappapier met de streepjes heb ik ooit in de opruiming bij de devo gekocht. Geen idee waar dat van was, maar het combineerde er mooi bij. De groene swirl is gemaakt met stans van Marianne Designs creatables LRO 120 Swirl leaf.

De binnenkant heb ik vrij simpel gehouden. Links heb ik een rand gemaakt met Spellbinders borderabilities S4-213 Fleur De Lis Border. De rechthoeken zijn gemaakt met MFD 014 Rechthoek van Nellie Snellen.

One Response to “Verjaardagskaartje”

  1. stempelwolfanne 3 March 2012 at 11:58 pm #

    wat een prachtig kaartje is het geworden. Ik vind het plaatje heel mooi geschilderd. Lief die bloemetjes ook, alles zo mooi op kleur en wat een mooie border stans is dat en die hoek pons is ook prachtig! Je mag de foto’s wel iets groter laten voor je upload, dan valt er wat meer detail te zien als je op het blog op de foto’s klikt 🙂

Leave a Reply

