Grunge collection verjaardagskaart

2 Mar

Een kaartje voor de jarige tante Wilma (3 maart). Het papier met de rozen had ik al een tijdje terug gemaakt. Het randje bruine cardstock is gemaakt met een hoekpons waar ik de hoekgeleiders af heb gehaald. Met wat pas en meetwerk kan je dan een rand maken. Wel een heel gedoe 😀 De kleine tags rechts zijn van een mal van Quickutz, de letters een alfabet mal van Go Create “Leeds”. Een paar roze gems, wat Viva Perlen Pen Apricot 301, wat glitter en wat lintjes maken er een feestelijk geheel van.

Aan de binnenkant heb ik papier uit Action blokjes gebruikt. Het roze papier had niet de juiste kleur, dus die heb ik eerst met Ranger distress stain “Picket Fence” behandeld. Geweldig handig! Daarna gestempeld met stempels van de Grunge collection van Stempelglede. De zelfde roos van de voorkant hier nog een keer terug laten komen (Color Box Chalk ink) en de zelfde hoekpons gebruikt voor tag en vakje. De dragonfly is ook een mal van Quickutz en is met Cosmic Shimmermist Angel Pearl gedaan.

Op de achterkant heb ik nog een stempel van de Grunge collection van Stempelglede gebruikt als een soort zegel om het lintje vast te maken aan de kaart.

Leave a Reply

