Nog een test met grunge bloemen

28 Feb

Vandaag nog een test met de bloemen gedaan. Ik heb een pons (roze pons, merk weet ik zo niet) in mijn bak gevonden die net iets kleiner is dan de stempel. Ik vind hem er heel goed bij passen. De bloem met 3 lagen (links en linksboven) vind ik wat minder mooi dan de bloemen met 2 lagen. De middelste laag is trouwens met een Nellie Snellen pons gedaan, maar er zit te weinig beweging in de bloem met 3 lagen. Hij wordt een beetje stijf.

De linker bloem is met 3 andere kleuren van Color Box cats eye chalk ink (Rose petal set) gedaan en daarna met Cosmic Shimmer mist Lilac Night. Linksboven en linksonder zijn met 3 kleuren gele Colorbox Chalk ink gedaan (setje Pumpkin farm) en de bovenste daarna met Cosmic Shimmer mist Bronze Blush. Deze werd een soort van mosgroen. Rechtsboven en rechtsonder zijn gestempeld met Ranger distress ink Walnut Stain, rechtsboven daarna met Cosmic Shimmer mist Bronze Blush. Ik vind ze eigenlijk allemaal wel mooi van kleur. Ze zullen vast ergens bij passen. Ranger distress ink stempeld ook wonderwel heel goed, dus dat opent een hele hoop kleur en speel mogelijkheden.

Leave a Reply

