Foute combinatie

24 Feb

Oei oei foute combinatie: een dag vrij en aanbieding van clear stempels. Ben naar De Strandjutter in Balk geweest. Ontzettend leuke mensen die ook van de hobby houden en een mooie collectie hebben. Ik heb me dus vreselijk misdragen. Een hele rits scrappapier, chalk ink en clear stamps gekocht. Ik heb ooit een blok Basic Grey scrappapier serie Capella gekocht. Ik ben er nog steeds verliefd op, maar aangezien het oude collectie is, is het niet eenvoudig verkrijgbaar. Wat schetst mijn verbazing: bij De Strandjutter hadden ze het en ook de clear stempels van de serie dus! Hebbe hebbe hebbe 🙂

5 Responses to “Foute combinatie”

  1. stempelwolfinge 25 February 2012 at 6:36 pm #

    Ooooh, love love love de swirly stempels. Mooi om te weten dat er zo vlak bij ook een hobbywinkel met mooie spulletjes is. Tot 1 juli 2012 kan ik er na mijn werk op maandag nog langsrijden lol. Dichterbij dan Drachten……..

  2. stempelwolfanne 25 February 2012 at 7:50 pm #

    Ja haha, dat dacht ik wel. Is voor jou lekker dichtbij. T is een klein winkeltje echt helemaal vol gepropt met van alles en nog wat. Kijk maar eens op hun website, dan kun je je voorbereiden voordat je gaat 🙂

  3. sueamour 14 March 2012 at 6:32 pm #

    A lady after my own heart. When I work at a craft show I always spend what I earn on stamps and paper!!Thanks for commenting and following my blog. Sue x

    • stempelwolfanne 19 March 2012 at 8:51 pm #

      Welcome Sue 🙂

      I’m addicted to stamps and paper too and can’t go anywhere without coming back with some 🙂 so its always dangerous to go to these kind of places!

      • sueamour 19 March 2012 at 10:06 pm #

        Can you imagine what it will be like at the show this week! As I teach at home all my students get to play with my stamps too! Have you heard “She who dies with the most stash WINS!”LOL. Suex

Leave a Reply

