Frobelen met mijn nieuwe chalk ink

6 Feb

Ik ben even lekker aan het kliederen geweest met inkt. Ik heb een tijdje geleden een setje Colorbox Cats Eye chalk inks Rose petals gekocht en wilde dat graag uitproberen.

De swirly hoek stempel en rand stempel, alsook de roos en de blaadjes komen allemaal van clear stamp sets van Action. De tekst achtergrondstempel is een houten stempel: Inspiratie.

Ik heb een aantal kleuren chalk ink direct op de roos stempel aangebracht en dan afgedrukt op gewoon wit papier. Vervolgens ook op een ander stukje papier om daar een masker van te maken om op mijn design te leggen. Op die manier kon ik de tekst stempel nog aanbrengen en daarna ook de blaadjes, alsof het achter de roosjes zat.

Als laatste heb ik de swirly hoeken en randjes gestempeld en heb ik het papier met Ranger distress ink Old Paper, Tattered Rose en Peeled Paint gepoetst en de randen gesponst met Walnut Stain.

Het was een beetje te donker voor een foto eigenlijk, maar in het echt heeft het wel wat. Chalk ink geeft een heel zachte uitstraling. Dit ga ik tzt wel voor een kaart gebruiken.

Leave a Reply

