Nog een condoleance scrap card

27 Jan

Mijn oud collega ging snel daarna ook van ons heen. Al weer een condoleance kaartje nodig. Ook hier weer een stukje design papier van Basic Grey. De embossing folder is van mijn moeder. Ik weet niet van welk merk. Het witte en grijze cardstock onder de tag met sentiment is van een stans van mijn zusje. De tag is gemaakt met een stans bij de Witte Boekenwinkel/Voordeelwinkel vandaan. De blaadjes zij gemaakt met een pons van Nellie Snellen. Het stempeltje is van mijn zusje. Alle randjes met distress tool en Ranger distress ink Pumice Stone gedaan.

Leave a Reply

