Zeer goed gelukte scrapcard

6 Jan

Met deze ben ik echt heel erg tevreden. Hij is zo mooi geworden. Tante Netty was een beetje jaloers dat Johan zo’n mooie zelfgemaakte kaart had gekregen op zijn verjaardag en zij nog nooit. Ik had haar toen met hand op hard een mooie kerstkaart beloofd en ook inderdaad gestuurd, maar ja, die is natuurlijk voor beide. Voor Netty haar verjaardag wilde ik dus eens flink uitpakken en dat is gelukt. Wat een werk zit er in, maar wat krijg je dan ook een mooi resultaat!

Alle card stock (wit, creme en donker bruin) en design papier (Basic Grey Capella en blokje van Kruidvat ofzo) is met distress tool bewerkt en gesponst met Ranger distress ink Walnut Stain, maar ook gestempeld met een swirl hoek stempel van een clear stamp setje van Action.

Ik heb vaak diverse uitgangspunten. Soms heb ik een designpapier waar de rest dan bij moet passen, of een stempel, of een kleurcombi card stock, of een bepaalde mal. Dit keer was het iets nieuws: bloemen geponst (Nellie Snellen) uit design papier. Ik had ze al een tijdje liggen en wilde ze zo graag gebruiken, dat de hele kaart bij deze bloemen is bijgepast šŸ™‚

Stempel is van Penny Black, geschilderd met Ranger distress ink Walnut Stain, Old Paper, Peeled Paint, Tattered Rose en Cosmic Shimmermist Angel Pearl (zie je niet op de foto helaas). Uitgestanst met een stans van mijn zus. Het hart is een mal van Marianne design. De takjes een pons van Nellie Snellen. Op de bloemen Angel Pearl en een hartje met Viva Perlen pen bronze. Vlinder een pons van Nellie Snellen.
Hier kloppen de kleuren niet, maar zie je de shimmer in ieder geval wel beter:

Aan de binnenkant hetzelfde design papier. De hoekjes en het hartje zijn mallen van Nellie Snellen. Congratulations is geembossed met een mal van de witte boekenwinkel, vervolgens gepoetst met Walnut Stain om de verhoogde delen beter te laten uitkomen. De randen zijn ook gesponst met Walnut Stain. Daarna zijn zowel hoekjes als Congratulations rijkelijk besproeit met Cosmic Shimmermist Angel Pearl. Het plaatje is van de zelfde clear stamp set van Penny Black en met dezelfde kleuren geschilderd als de voorkant.Hier is de shimmer weer veel beter te zien:

