Cosmic Shimmermist

18 Dec

Al eerder had ik eens in de weer geweest met Cosmic Shimmermist. Maar het papier moest nog verwerkt worden op een kaart.

Voor deze kaart heb ik wit stempelkarton besproeit met een mengsel van water, Ageda Mahogony distress ink en Cosmic Shimmermist Copper, nadat het papier embossed was met een embossing folder in de Double Do. Vervolgens heb ik de randen met distress ink de randjes gesponst en de verhoogde delen met distress ink gepoetst, waardoor het patroon meer naar voren kwam.

De tag (Clear Stamp Kruidvat) is met foam tape opgeplakt en geschilderd met Ranger distress ink en Cosmic Shimmermist. De takjes zijn uitgestanst met een stans van Cheery Lynn en daarna met een mengsel van Forest Moss en Cosmic Shimmermist Bronze Blush gekleurd.

Hier heb ik wit stempel karton eerst licht plaatselijk gesproeit met een mengel van water en walnut stain. Een hert en kerstboom met een mal van Marianne design uitgestanst heb ik toen als masker op het papier neergelegd. Het hele papier is daarna licht met Cosmic Shimmer mist Ocean Sunlight gesproeit en met Bronze blush alleen rond de kerstboom en het hertje.

Vervolgens heb ik met Walnut stain en een stempel van Prima de onderkant bestempeld, zodat het begroeit lijkt en als laatste het hertje en de kerstboom bestempeld met sterretjes.

Leave a Reply

