Vlaggetjes

26 Nov

Bij andere kaartmakers op het internet had ik al een paar keer het idee gezien om vlaggetjes te gebruiken, dus dat leek me ook heel leuk om een keer te doen. Ik heb driehoekjes uitgeknipt en om een stukje touw geplakt en met letters van Kars gestempeld. Mijn zus en ik waren een week in Florence geweest en daar had ik een hele mooie Initiaal stempel gescoord. Die kon ik nu mooi gebruiken. Dit keer wilde ik eens geen plaatje gebruiken en het resultaat is best leuk geworden.

De kaart is glitter donkerblauw en daarbij heb ik zwart cardstock als contrast en versiering gebruikt. Alle randjes zijn gesponst met Ranger Distress Pumice Stone of Tumbeled glass. De Birthday stempel in het midden is van Papermania Hampstead set en is geschilderd met Ranger distress ink Faded Jeans en Tumbled Glass. Zwarte bloem en blaadjestakje zijn een pons van Nellie Snellen, de swirl een stans van Joy. De vlinder pons komt bij Action vandaan. Blauwe hoekjes gemaakt met een hoekpons, de doily met een stans van Nellie Snellen.

Leave a Reply

