Olifantjes

5 Nov

November is een drukke verjaardagstijd, dus dat beperkt de tijd die je aan een kaart kan besteden nogal en dat is wel eens jammer. Dianne houdt van olifanten, dus heb ik hier een stempel van een clear stamp setje van Action gebruikt en geschilderd met Ranger distress ink. Randje gepuncht met EK succes Circle Chain. Het papier is van Maja Design Fika serie. Had ik tijd gehad, dan had ik de kaart uitelkaar gehaald en opnieuw gedaan, want ik ben er niet tevreden over. Ik hoop dat Dianne hem echter mooi vindt. Binnenkant is weer wat eenvoudig gehouden. Doily stans is van Nellie Snellen. De tekst stempels zijn van Papermania Hampstead.

Leave a Reply

