Mini crisscross card

26 Oct

Op het internet kun je vele voorbeelden vinden van crisscross kaartjes. Het leek mij wel leuk om ook eens eentje te maken, maar het ontbrak me aan wat groter card stock, dus het werd een mini. Hij is erg schattig geworden met het muizenstempeltje van mijn zusje van Penny Black, ingekleurd met potloden en gedoezeld met terpentine. Het design papier komt allemaal uit eenzelfde set, helaas weet ik het merk niet, omdat ik het plastic hoesje met presentatieblad niet heb bewaard. Het is wat duurder papier, maar het combineert allemaal prachtig. Alles randjes zijn bewerkt met Ranger distress ink Forest Moss. Hoekjes van de tags zijn afgerond met pons. Santa stempel van Action, tekst stempel in grote tag van Studio Light.

Leave a Reply

