Knotsgekke kaartendagen Zwolle

30 aug

Ma, Paula en ik zijn naar de knotsgekke kaartendagen geweest. We hebben niet echt nieuwe dingen gezien ten opzichte van vorige jaren. Er waren wel wat workshops te doen. Vooral een workshop “Tag maken met Tim Holz technieken” leek ons leuk. Er lagen zulke mooie voorbeelden! De workshop leidster kwam me ook erg bekend voor (van Art Specially Event?). Er waren echter geen 3 plekjes tegelijk vrij en het zou 3 kwartier nemen en dat vond Paula toch wel wat zonde van haar tijd. Op haar eerste knutselbeurs wilde ze liever de tijd besteden om alles te bekijken. Ma wou ook geen workshops doen, omdat ze niet wil afraffelen om binnen de tijd klaar te zijn.

Ik wou opbergmogelijkheden voor mijn inkten, markers en sprays, maar het enige wat er op dat gebied was, waren van die doorzichtige kunststof dozen. Ma heeft eentje meegenomen voor scrappapier en Paula gaat er eentje bestellen (oranje was op :) ), maar het was niet wat ik zocht.

Ik heb wel andere dingen van mijn verlanglijstje kunnen scoren.

Rangerproducten:

3 rubber achtergrond stempels uit de graaibak en 5 tekst clear stempels (van Paula nog voor mijn verjaardag):

3 andere rubber stempels uit de graaibak, een mooie embossing folder van Crafts too (ook nog voor mijn verjaardag van Paula) en letterstempeltjes:

En er was een graaibak met copic markers voor 2 euro. Na Art Specially Event had ik daar wel veel zin in, maar ik zag tegen de initiele aanschaf op. Voor 2 euro, kun je toch een leuke begin set bijelkaar zoeken! Dit zijn de 12 die ik heb gekozen:

Geef een reactie

